2021. március 9., kedd

Joghurtos sós rúd

Az itt talált recept alapján fele mennyiségből készítettem azt írom le😊


Hozzávalók: 1 kis pohár joghurt, 1 tk. só, 1 tk. sütőpor, 5 dkg sertészsír, 20 dkg liszt, tészta kenéséhez: tojás, szórásra :köménymag, szezámmag, reszelt sajt

🌷

Elkészítése: Tálba tettem a tészta összes hozzávalóit és összegyúrtam sima tésztának. Kinyújtottam a tésztát kisujjnyi vastagra ezután derelyevágóval feldaraboltam. Sütőpapírral bélelt tepsibe raktam felvert tojással lekentem és megszórtam  felét  reszelt sajttal a másik felét köménymag és szezámmag keverékével. Előmelegített sütőben 190 C fokon 20' sütöttem.( Nagyon finom és szapora a fent leírt mennyiségből másfél tepsi ilyen nagyobbra vágott  sós rúd lett!)

Jó étvágyat kívánok !

6 megjegyzés:

Katalin írta...

Ez is nagyon finom lehet, ilyet még nem sütöttem, lehet hogy kipróbálásra kerül majd 😅.

Gerdi írta...

Nálad is csábító sós sütire lelek! :-) Muszáj lesz sütnöm, de megvárom vele a hétvégét....

Éva írta...

Katalin köszi, nagyon finom volt!
Gerdi köszi, remélem ízlik majd a családodnak :)

Okki írta...

Szinte semmi alapanyagból sütötted ezt a finomságot, tetszik. :)

aranyos fodorka írta...

Kipróbálva ! :-)
Ma annyira rákívántam valami rágcsára, hát ez jutott eszembe, Nem bántam meg.

Éva írta...

Váljon egészségedre aranyos fodorka !