2021. március 10., szerda

Kávébab keksz

 Mikor megláttam itt  ezt a kekszet megtetszett és mivel szeretem a kávés ízeket az itt  talált recept alapján elkészítettem😊( Egyszer már elkészítettem bár az más recept volt itt megnézhető)

Hozzávalók: 150 g liszt, 100 g margarin, 40 g porcukor, 1 tojássárgája, 2 ek kakaópor, 5 g őrölt kávé, csipet só, őrölt fahéj.

Elkészítése:  Tálba  pakoltam a hozzávalókat  majd  összegyúrtam sima tésztának fóliába tettem és 1 órát pihentettem hideg helyen.  Ezután sütőpapírral kibéleltem  a tepsit és a masszából kis darabokat  téptem amit  előbb gömbölyítettem majd lapos ovális darabokat  formáltam . Mikor elkészültem az egésszel akkor egy hurkapálcát  belenyomtam  a forma közepébe, Előmelegített sütőben 180 C fokon 15' sütöttem😋

Jó étvágyat kívánok!

6 megjegyzés:

teller-cake írta...

Nem ismertem ezt a kekszet,nagyon jópofa. :-)

Éva írta...

teller-cake köszi:)

Gerdi írta...

Megint kaptam egy jó ötletet. Köszönöm! :-)

Éva írta...

Gerdi ha szeretitek a kávés ízvilágot akkor biztos nem bánod meg, váljon egészségetekre!

Ani írta...

Nahát! Micsoda ötlet! Kipróbálom én is hamarosan.

Éva írta...

Ani köszi, váljon egészségetekre!