2021. október 17., vasárnap

Gombás- paradicsomszószos tészta

Későbbre szánt "paradicsomos tésztaszósz"-t  ellenőriztem hogy milyen  lett ? Most egy kis üveg felhasználásra került amihez 20 dkg gombát vettem ebből lett egy ebédünk😋


  Hozzávalók: Kis üveg/ 200 g/  házi "paradicsomos tésztaszósz", kevés olaj, kisebb vöröshagyma, 1 gerezd fokhagyma, őrölt bors, só, 20 dkg gomba, tetszőleges tészta, kevés reszelt  sajt.

🍅🍄🍅

Elkészítése:  Gombát megtisztítottam feldaraboltam leöblítettem. Kevés olajon megdinszteltem az apróra vágott vöröshagymát és fokhagymát  rátettem a gombát kevés sót és őrölt borsot szórtam rá és fedő alatt pároltam. Ezután ráöntöttem a szószt amivel összefőztem pár perc alatt. Kifőztem  a tésztát szokásos módon leöblítettem és a szószhoz tettem átforgattam. Tálalásnál kevés reszelt sajtot szórtam a tetejére😋

Jó étvágyat kívánok!

2 megjegyzés:

Katalin írta...

Finom ebédetek volt!

Éva írta...

Köszi Katalin finom volt!