2022. május 12., csütörtök

Gyors cappuccinos keksz / tej és tojás nélkül

Eddig készült citromos később fahéjas  és most ezzel az ízesítéssel. Mindegyik nagyon finom és gyorsan elkészül😊


Hozzávalók: 12,5 dkg margarin, 2 evőkanál  porcukor, 2 teáskanál vaníliacukor, 1 teáskanál  házi cappuccino-por, 15 dkg liszt.
🍪
Elkészítése: Puha margarint a kétféle cukorral kikevertem majd a cappuccinoporral vegyített lisztet hozzátettem és sima tésztának összegyúrtam. Sütőpapírral bélelt tepsibe a masszából diónyi darabokat formáltam egymástól kicsit távolabbra pakoltam.  Mikor az egésszel elkészültem klopfoló  fejével lenyomtam  kicsit a tésztát  ezután előmelegített sütőben 180 C fokon 15' sütöttem😋
Jó étvágyat kívánok !

4 megjegyzés:

Katalin írta...

Nagyon szépek lettek, és biztos finomak is!

Éva írta...

Köszi Katalin finom volt.

Okki írta...

Mire nem jó a klopfoló ;) , szép formát hagyott a kekszen, nagyon mutatós lett így. És finom is biztos. :)

Éva írta...

Okki köszi, finom volt!