2022. június 11., szombat

Cseresznyés pite

Meggyes sütiket előnyben részesítem de ahogy megláttam ezt a receptet egy újságban gondoltam jöjjön most egy cseresznyés  addig még friss a gyümölcs / és nincs lakója😀 /!

Hozzávalók:4 db tojás, 18 dkg cukor, 1 cs. vaníliacukor, 2 csipet só, 25 dkg liszt, 1 cs. sütőpor, 8 dkg olvasztott margarin, cseresznye.(ami  nálam  20 dkg volt)

🍒

Elkészítése:A tojásokat a cukorral jól kikevertem hozzátettem a vaníliacukrot , sót  elkevertem . Ezután apránként adagoltam hozzá a sütőporral elkevert lisztet és a végén  lassan adagoltam és kevertem el benne a megolvasztott margarint. Tepsit kikentem zsírral beszórtam liszttel és beleöntöttem a masszát. Kimagozott  cseresznyét  kristálycukor és kevés őrölt fahéj keverékével megszórtam és ezt öntöttem a massza tetejére. Előmelegített sütőben 180 C fokon 30' sütöttem.😋

Jó étvágyat kívánok!

2 megjegyzés:

Katalin írta...

Ó, de finom lehetett! Hasonlót én is szoktam sütni, igazi nyári sütemény.

Éva írta...

Katalin köszi valóban nagyon finom volt, de a meggy azért jobban a szívem csücske:)