2024. március 11., hétfő

Fahéjas pálmalevél/ leveles tésztával


Hozzávaló: 25 dkg  leveles tészta, töltelék: 2 dkg puha margarin 1 teáskanál őrölt fahéj 2 evőkanál cukor.
🌸 
Elkészítése: Leveles tésztát  papírjából kivettem egészen kicsit nyújtottam rajta és  az  előzőleg kikevert töltelékkel lekentem . Szélesebb felétől feltekertem a tésztát először az aljáról kezdve közepéig majd a felső részétől is a közepéig és  így tettem mélyhűtőbe 30 '-re. Ezután éles késsel l cm  darabokat vágtam a tésztából és a papírral bélelt tepsibe raktam. Előmelegített sütőben 200 C fokon 20'-ig sütöttem.😋
Jó étvágyat kívánok !

6 megjegyzés:

Katalin írta...

Finomat sütöttél, hasonlót én is sütöttem már, fahéjas töltelékkel, mint Te, és diósat is.

Vera írta...

Biztos finom...

aranyos fodorka írta...

Ilyent én is csináltam már, csak kakaóval. Azzal is finom !!

Éva írta...

Katalin köszi, finom lehet dióval is!
Vera köszi finom volt!
aranyos fodorka kakaóval is finom lehet és szeretem is de a fahéjat még jobban😀

Ani írta...

Nemrég sütöttem én is hasonlót Valentin-napra. Kicsit meghúztam az alját, és szívet formázott. Jó ötlet a mélyhűtés, szebben lehet vágni. Nagyon csinosak lettek.

Éva írta...

Ani emlékszem arra az akkor szív forma volt. Köszi!