2024. március 18., hétfő

Pirított gríz lekvárral

Nagyon szeretem a grízes tésztát amit gyakran  készítek. Általában mikor a lepirított gríz  már készen van és még a tésztát nem tettem hozzá  szívesen kóstolgatom . Most   kedvemre  tudtam enni   tészta nélkül is 😀


Hozzávalók: gríz, só, olaj, víz , és  bármilyen lekvár ami éppen van a konyhánkban!

🌸

Elkészítése: Olajat felforrósítottam beleöntöttem a grízt és  megpirítottam közben kevertem. Mikor már szép színe volt  sóval ízesítettem és  kevés vizet öntöttem rá  majd fedővel letakartam/ gázt már ilyenkor elzárom alatta / és hagytam hogy felszívja a gríz a vizet ez  kb. 10' ezután villával átforgattam  és tányérra pakoltam ahol lekvárral  ízesítettem😋

Jó étvágyat kívánok !

6 megjegyzés:

L Katalin írta...

A grízes tésztát én is szeretem, sárgabarack lekvárral. Tészta nélkül még nem ettem, de biztos finom volt.

Ani írta...

Kis egyszerű csemege. Én is szeretem a grízes tésztát, de ritkán készítek a cukor miatt.

aranyos fodorka írta...

Én is szoktam néha ilyent enni, de !!! Én a grízes tésztát sósan eszem, ezért aztán amikor megpirul a gríz(még sózás előtt) kiveszek belőle egy keveset és ahhoz én is a lekvárt szeretem...

Éva írta...

Katalin én bármilyen lekvárral megeszem, de most ez a változat is nagyon ízlett!
Ani köszi, cukrozás nélkül nem tudod megenni ?
aranyos fodorka akkor tudod milyen finom tud lenni!

Gizi írta...

Én is nagyon szeretem a grízes tésztát, és mindig több grízt pirítok, mert felét megeszem mire a tésztára kerülne.

Éva írta...

Gizi akkor hasonló az ízlésünk !