2024. március 20., szerda

Pizzás sajtos tekercs leveles tésztával


Hozzávalók:  25 dkg  leveles tészta,  pizzakrém,  kb. 10 dkg trappista  sajt,   tészta kenésére:1 db tojássárgája,

🌸

Elkészítése: A szoba hőmérsékletű tésztán kicsit nyújtottam majd feldaraboltam háromszögre. Ennek a széles felének az aljára pizzakrémet kentem amire  kis csíkba feldarabolt sajtból tettem. Feltekertem és sütőpapírral bélelt tepsibe raktam tetejét megkentem és  reszelt sajtot  szórtam rá majd  előmelegített sütőben 200 C fokon 20'-ig sütöttem.😋

Jó étvágyat kívánok ! 

5 megjegyzés:

Katalin írta...

Nagyon guszták, szépek lettek a kiflijeid, és biztos nagyon finomak is. Én is épp a napokban használtam leveles fagyasztott tésztát, az édes volt amit sütöttem, csak ár hogy olyan gyorsan elfogyott 😊.

Gizi írta...

Amilyen egyszerű, olyan finom! Váljék kedves egészségedre!

aranyos fodorka írta...

Kipróbálásra előjegyeztem ! Finom lehet és még nem készítettem ilyent.

Ani írta...

Ez nagyon finom lehetett!

Éva írta...

Katalin köszi, ez a fajta sütemény valóban akár édes akár sós hamar eltűnik a tányérról😁
Gizi nagyon szépen köszönöm!
aranyos fodorka sok sikert váljon egészségedre!
Ani köszi finom volt!