2024. július 15., hétfő

Tejfölös nyers lecsó sajtos tortillaszeletekkel

A tejfölös nyers lecsó régi kedvenc salátám  a sajtos tortilla lap   ötletét egy újságban találtam. Egyik nap kora reggeli órákban a lapokat megsütöttem és délután  jól megettem😊

Hozzávalók és elkészítése : tejfölös nyers lecsó leírása itt megtalálható, tortilla lap leírása pedig itt ! /Most a belinkelt mennyiség feléből készítettem csak/ Az összeállításnál  reszelt sajt amit  a már előzőleg megsütött két lap közé szórtam és a felső lap tetejére majd   sütőpapírra téve sütni 10'-ig / ezt én most kihagytam inkább  mikróba tettem még a sajt megolvadt . Sütőben sütve biztos szebb színe lett volna  de majd legközelebb  mikor nem lesz ilyen hőség😋


Jó étvágyat kívánok !

2 megjegyzés:

Katalin írta...

Plusz sütés nélkül is szép színe lett, nagyon finom lehetett a hűs lecsóval. Ilyen melegben nem kíván többet sz ember.

Éva írta...

Katalin azért a sütőben biztos kapott volna egy kis pirult szint. Köszi finom volt és nekem elég.