2011. április 10., vasárnap

Sült csirke rizibizivel

Fantáziámat nagyon nem kellett megerőltetni, mivel  amit főztem nem teljesen az  én művem. Volt itthon egy olyan fűszerkeverékem amit zacskóba téve a csirkével  sütőben csak kisütök.Mi nagyon szeretjük és valóban egészséges mert semmilyen zsiradék nem kell hozzá.
                                                                         

Hozzávalók: 3 db csirkecomb / amit általában ketté szoktam vágni/,
                       fűszerkeverék.
Elkészítése: A zacskóba belepakolom a csirkecombot  rászórom a fűszerkeveréket  összerázom , zacskó  végét bekötöm  és 2-3 helyen megszurkálom . A 200 fokon 45' sütöm.
Rizibizi hozzávalói:  rizs, zöldborsó, petrezselyem, bors, só, kevés olaj.
Elkészítése: Felteszek főni vizet amibe sót tettem. Ha fő a víz beleteszem a borsót és a rizst. Közben  kevés olajat felmelegítek abba teszem az összevágott petrezselymet és megszórom borssal. Amikor megfőtt a borsó és a rizs, kiszedem szűrőkanállal, leöblítem hideg sós vízben és hozzáteszem a petrezselyemhez.
Jó étvágyat!
                                                                          

Nincsenek megjegyzések: