2011. május 15., vasárnap

Sertésfalatok hagymával és krumplival



Hozzávalók:/ más tollával ékeskedek mert boltban vásárolt  új fűszerkeveréket próbáltam ki/, 1 tasak  ebből a fűszerkeverékből  40-50 dkg. sertéshús /lapockát vettem/ ,60 dkg. krumpli, 10 dkg. vöröshagyma.
Elkészítése:  a húst  nagy kockára vágtam, a krumplit megpucolás után szintén nagy kockára, a vöröshagymát  sem  apróztam el, inkább nagy cikkekre vágtam.  A fűszerkeverék mellé sütőzsák van amibe beletettem a húst, a krumplit hagymát, végül a fűszerkeveréket és ráöntöttem  0,5 dl vizet. Összeráztam az egészet majd a zsákot bezártam  1-2 helyen megszurkáltam. Előmelegített sütőbe tettem  180 fokon 60' sütöttem.
Nagyon finom ízletes ebédünk volt ! Nem rendszerességgel készítek ehhez hasonló ételt de kipróbáltam és ízlik.
Jó étvágyat!
                                                                               

1 megjegyzés:

Mrita írta...

Biztosan finom és ízletes volt, guszta.