2011. szeptember 7., szerda

Sűlt csirkecomb páróltkáposztával

Köszönteni szeretném blogom két  új  követőjét  Szindit és nagymamis-t !  Kívánom hogy találjátok meg a kedvetekre   leginkább megfelelő receptet! A többi  kedves olvasóimnak is ezt kívánom  !
                                                                                 
Az utóbbi napokban nagyon sok blogon láttam különböző hússal és módszerrel elkészűlt sűlthúst pároltkáposztával! Bevallom őszintén  nagyon megkívántam  és  úgy gondoltam ma elkészítem  ahogy  én szoktam csinálni!
                                                           
 Hozzávalók: csirkecomb, fűszerek/ bors, pirospaprika, majoranna, petrezselyem, só, 3-4 cikk fokhagyma,/ kevés olaj,1 fej vöröshagyma, (1 fej káposzta, vöröshagyma , ecet, cukor, köménymag,só, kevés olaj)
Elkészítése: a csirkecombokat megtisztítottam, előzőleg összekevertem kevés olajban borsot, pirospaprikát, majorannát, petrezselymet, sót és összepréselt fokhagymát, ezzel a keverékkel bekentem a csirkecombokat.Egy tepsit vékonyan bekentem olajjal erre  rápakoltam az előzőleg felkarikázott vöröshagymát és erre pakoltam a csirkecombokat lefedtem fóliával és 200 fokon kb. 1/2 óráig sütöttem, majd levettem a fóliát és még 15' hagytam pirulni.
Páróltkáposzta elkészítése:A káposztát vékony szeletekre fölvagdaltam, kevés olajat melegítettem és beletettem az apróra vágott vöröshagymát és a káposztát. Rászórtam  kevés köménymagot  sót és lefedtem hogy párolódjon.Mikor már úgy éreztem hogy a káposzta kezd puhulni,  cukrot és ecetet teszek még hozzá/ ízlés szerint lehet ízesíteni, ki hogy szereti cukrosabban, vagy ecetesebben?/ és  lefedve hagytam még egy kicsit párolódni. Kevés krumplit is csináltam mellé !


                                                                                                                                           

                                                                       
                                                                                 
                                                                               

10 megjegyzés:

Okki írta...

Szívesen elfogadnám ebédre :)

trollanyu írta...

Na ez most jöhetne:) Istenien néz ki.

Kati írta...

Hú, de megéheztem, az a csirkecomb nagyon csábító.

Éva írta...

Okki, trollanyu, Kati: Köszi! Sajnos már nem tudok ajánlani nektek csak egy kis pároltkáposztát !:-)

Bianka írta...

Finom

Éva írta...

Bianka: Igen az volt!

María írta...

Néhány napig nem néztem be Hozzád, most látom, milyen finomságok készültek :)!!

Éva írta...

Maria: köszi!

Vicuska írta...

De finom!!!

Éva írta...

Vicuska: Köszi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...