2011. október 16., vasárnap

Nem lehet abbahagyni csirke!

Hozzávalók:8 dkg. liszt, 1 mokkáskanál bors, 1 mokkáskanál majoránna, 1 kávéskanál pirospaprika, 1 kávéskanál só, 2 gerezd foghagyma .(1 fej vöröshagyma, 15 dkg. sajt, 1 pohár tejföl,4 ek.olaj

Elkészítés: Összekeverjük a hozzávalókat és a csirkét megforgatjuk benne. Kizsírozott tepsibe tesszük, 1 fej   vöröshagymát rávágunk karikára, 15 dkg. reszelt sajtot szórunk rá, és 1 pohár tejfölbe 4 evőkanál olajat teszünk  és ráöntjük a csirkére. Fóliával letakarva 200 fokon 1 óráig sütjük majd a fóliát levesszük és 5 percig sütjük még piros nem lesz.
(Csirkecombból szoktam leginkább csinálni! )  
                                     Jó étvágyat!                                        

13 megjegyzés:

Mrita írta...

Nagyon finom ebéd, valóban nem lehet abbahagyni!

Mesi írta...

Nagyon guszta!!! Ezt én is nagyon szeretem és tanúsíthatom, hogy tényleg rászolgál a nevére... abbahagyhatatlan! :)

trollanyu írta...

Nagyon guszta lett és jó, hogy eszembe juttattad, mert ezt én is szoktam készíteni és a család nagyon szereti:)

Barbi konyhája írta...

Én sem bírnám abbahagyni! Guszta lett nagyon! :)

Vicuska írta...

Ezt a receptet valamikor régen a Magyar Konyha hasábjain találtam, ha nem csal emlékezetem, gyakran előfordult nálunk, aztán valahogy el is felejtkeztem róla, a recit sem találtam. Finom!!!!! Nagyon tetszenek a fotók rólatok :)

Petra írta...

Nagyon guszta, mint mindig! :)))

Éva írta...

Mrita, Mesi, Trollanyu: Látom számotokra nem ismeretlen ez az íz? Köszi!
Barbi: Köszi!
Vicuska: Köszönöm!
Petra: Köszi!

Nagymamis írta...

Nagyon guszta! Ki kell próbálnom!

Tiffanylda írta...

Ó, köszi! Lesz még egy "hirtelen" recept Tőled!:) Nincs vele macera és finom! Ez kell nekem!:)

Éva írta...

Nagymamis: Ha még nem ismered, akkor javaslom próbáld ki nem fogod megbánni!
Tiffanylda:Neked is csak azt tudom mondani, ha egyszer kipróbálod biztos fogod ismételni gyakran mert nagyon finom!

Gerdi írta...

Ilyenhez már volt szerencsém, tényleg nem lehet abbahagyni:-)

Roza írta...

Éva, elhiszem, hogy nem lehet abbahagyni:) Nagyon gusztán néz ki, biztosan finom is volt:)

Éva írta...

Gerdi, Roza: Köszönöm !