2012. augusztus 31., péntek

Örülök hogy megmutathattam városomat!

 Úgy érzem nem volt hiábavaló hogy  pár héttel ezelőtt hirtelen ötlet után  eldöntöttem hogy megmutatom annak  a városnak a nevezetességeit ahol élek ! Tettem ezt  a teljesség igénye nélkül mert még számos helyet tudnék  felsorolni ami szép  és érdemes lenne  megnézni annak aki erre jár! Természetesen  mindenki igényét nem ismerem hogy ki mit szeret?  Van aki a természetet kedveli van akit a történelmi dolgok  érdekelnek inkább  vagy esetleg csak pihenni, kikapcsolódni jön ebbe a városba.  Sokan írtátok  hogy tetszettek ezek a képek, aminek nagyon örülök.  Nagyon kedves levelet kaptam  az ország másik feléből  akik jelezték hogy a jövő hónapban jönnek Miskolcra és látták a blogomban a fotókat megkértek hogy  mivel Ők nem jártak még itt ezért  javasoljak nekik olyan  helyet amit érdemes megnézni. Megörültem ennek a felkérésnek , természetesen  pár olyan helyet ajánlottam  ami gondolom elnyeri majd a tetszésüket.Ígéretet kaptam hogy a pihenésük végén beszámolnak majd !  Nagyon köszönöm hogy figyelemmel kísértétek  vagy csak  egy pillantást vetettetek a "Miskolc látnivalóira"!  Köszönöm!
Szeptembertől  visszatérek a régebben már alkalmazott virágos képekkel  amit hangulatom szerint szoktam kiválasztani !:-)
                                                                    Miskolc címere                 

2 megjegyzés:

RaMary írta...

Örültem ezeknek a gyönyörű fotóknak és annak, hogy általuk egy kicsit "betekinthettem" Miskolc szép városába. Köszönöm Neked Évi!

Éva írta...

RaMary: Köszönöm hogy figyelted és tetszik!