2012. szeptember 1., szombat

Csokoládés citromos keksz

                                                                                 

Hozzávalók: 35 dkg. liszt, 30 dkg. cukor, 17 dkg. margarin, 1 db tojás, 3 gerezd  tejcsokoládé, 1 csapott tk. kakaópor, 1 csomag vaníliás cukor, 1 citrom reszelt héja.
Elkészítése: A margarint a cukorral  jó alaposan elkevertem hozzáadtam a tojást és a lisztet. Alaposan összegyúrtam a tésztát majd ketté vettem. Az egyik felébe tettem a citrom héjat a másik felébe az olvasztott csokoládét, vaníliás cukrot és a kakaóport. Mindkét  adag tésztát alaposan külön-külön jól összegyúrtam .Lisztezett deszkán  mindkét tésztát téglalap alakúra nyújtjuk majd egymásra tesszük és felgöngyöljük. Sütőpapírba csomagolva betettem a hűtőbe 1 órára. A lehűlt tésztát kb. 1 cm. vastagságra felvágtam és sütőpapírral bélelt tepsibe raktam. Előmelegített sütőben 200 fokon kb. 15' alatt sült meg.

Nincsenek megjegyzések: