2013. augusztus 25., vasárnap

Pavlova szederrel

Nagyon régóta tervbe van véve hogy elkészítem, kicsit tartottam tőle. Nagyon sok blogon  láttam már, receptes újságban is kijelöltem hogy ezt elkészítem egyszer. Házassági évfordulónkra  gondoltam hogy majd akkor, de végül most rászántam magam igaz mint szoktam most is csak kis adagból készítettem , de nem gondoltam hogy ekkora lesz? Lehetett volna több kicsi  formát de gondoltam  egyszerűbb most nekem  így!
                                                                             

Hozzávalók: 2 db tojás fehérje, 10 dkg. porcukor, 1 tk.étkezési  keményítő,1 tk.  citromlé, pár csepp vaníliakivonat, 1 dl tejszín, 10 dkg. szeder, őszibarack .
🍑
Elkészítése: A tojás fehérjét elkezdtem felverni és  a porcukrot /amiben elkevertem az étkezési keményítőt/ apránként adagoltam hozzá  közben vertem a habot majd a citromlét és pár csepp vanília aromát is hozzátéve jó kemény habot vertem. A sütőt előmelegítettem  szilikonlapot/sütőpapír is jó/ tettem a tepsibe
aminek a közepére kanalaztam a habot. Kb. 150 fokos sütőben  30' hagytam majd lezártam és kicsit nyitott sütő ajtóval hagytam teljesen kihűlni. Ekkor felvertem a tejszínt ráhalmoztam  és a gyümölcsökkel díszítettem.😋
Jó étvágyat kívánok !

13 megjegyzés:

undercover írta...

Hogy te milyen ügyes vagy! Ezt a gyönyörűséget!

Éva írta...

undercover üdvözöllek! Örülök hogy tetszik, köszönöm !

Horváth Emerencia írta...

Nagyon finom lehet:)

Katalin írta...

Nagyon ügyes vagy, szépre sütötted, finom lehet a gyümölcsökkel. Én még nem készítettem ilyet és nem is ettem, de itt a blogokon már sok helyen láttam. Jó lenne egyszer megkóstolni :)

Névtelen írta...

Csudajól néz ki, Évi, öröm ránézni!
Biztos olyan finom is!

Márti írta...

Gyönyörűen sikerült! Első próbálkozásomnál kicsit én is tartottam tőle,de igazán egyszerű.

Kati írta...

Éva, ez csodaszép:) Én még sosem mertem kipróbálni:)

Roza írta...

Hááát, nekem sosem lesz Pavlovám:( Mindig áhitozom rá, fogadkozom évek óta, hogy nah, most tényleg, aztán elmegy a bátorságom:(

De te nagyon ügyes voltál, Évikém!:)
Szép és guszta lett a Pavlova.

Okki írta...

Első próbálkozásra nagyon szép lett! Ügyes vagy! :)

HajniZoli írta...

Gyönyörű lett Éva! Valahogy a habcsókos dolgoktól én is tartok, van amikor nem sikerül ahogy szeretném, de hát így tanulunk ha gyakorolunk.

Éva írta...

Köszönöm nektek, és örülök hogy tetszik. Eddig vártam én is az elkészítésével, de szerintem ajánlom hogy próbáljátok elkészíteni ilyen kis mennyiségben. Úgy voltam vele ha még elrontom akkor is csak 2 tojás bánja:-))

Csigabige írta...

Még sosem ettem, és még sosem sütöttem pavlovát, de lehet, hogy ki kéne próbálnom? Nagyon szép lett a tiéd!

Éva írta...

Csigabige próbáld ki én is tartózkodtam tőleg de nem nagy ördöngösség, köszönöm!