2013. augusztus 21., szerda

Szalonnás-kukoricás spagetti

Az elmúlt napokban Márti blogján  találkoztam ezzel a finomsággal . Kis változtatással most én is  meggyőződhettem arról  hogy mennyire finom!
                                                                           

Hozzávalók:   3 dkg füstölt kicsit húsos  szalonnát használtam hozzá, 2 ek. olaj, 2 cikk fokhagyma, bazsalikom, kukorica/konzervből készítettem így használat előtt leszűrtem/, spagetti, 1 dl tejföl,  só, őrölt bors, 1 mk.házi olasz fűszerkeveréket is tettem bele és kevés csípős paprikát.
Elkészítése: Spagettit szokásos módon kifőztem , a főző levéből 1 szedőkanállal  félretettem. Szalonnát apró kockákra  vágtam majd az olajon megpirítottam. Hozzá tettem a zúzott fokhagymát  és ráöntöttem a tészta levéből .Ezután levettem a tűzhelyről belekevertem a tejfölt ,  kukoricát valamint   a feldarabolt bazsalikomot  fűszereztem  ekkor kicsit visszatettem a tűzhelyre megkevertem  és  a tésztát  hozzátéve összevegyítettem.
Nagyon ízlett, Márti köszönöm a receptet!
Jó étvágyat!

6 megjegyzés:

Elisabeth írta...

Éva, most nálunk is itt állandóan mutatják a magazinokban a kukoricás ételeket, még tojás rántottában is mutatták pont most a héten.

Én szeretem nagyon a friss kukoricát és itt Floridában egész évben kapható, de most van a leg olcsóbb, és finomabb.

Nagyon kreativ és ötletes a spaghettiben...guszta, és finom, át is néztem a Mártihoz is!

Az ünnepi cipód is nagyon jól néz ki, a kis unoka fiad, gyönyörü...milyen szép nevet adtatok neki. ÁBEL!...mégegyszer, gratulálok, és szerettel üdvözöllek benneteket! Puazillak

trollanyu írta...

Gyors és finom, szóval pont ideális vacsorára:) A gyerekek nálunk különben is oda vannak a spagettiért:)

Márti írta...

Jaj de örülök,hogy ízlett!és a férjed is megkóstolta? :D

Csigabige írta...

Ez nagyon ötletes! Szeretem a kukoricát és a szalonnát is, biztos finom lehet! :)

HajniZoli írta...

Nagyon jól hangzik! A kukorica kedvenc a gyerekeknél. Megoldottál egy ebédet Éva, köszi:-)

Éva írta...

Elisabeth örülök hogy szereted a kukoricát amit én is bármilyen formában imádok. Így tésztával Mártinál láttam először. Köszönöm mégegszer a jókívánságodat!
trollanyu köszi!
Márti köszi a receptet nekem nagyon ízlett, de férjuramat nem tudtam rászedni hogy egyen belőle. Csoda is lett volna hisz a főtt kukoricát sem szereti.
Csigabige örülök hogy tetszik, egyszer próbáld ki megéri!
HajniZoli örülök hogy tetszik és adhattam egy tippet! Egészségetekre!