2013. november 13., szerda

Kecsapos gnocchi/házi/

                                                                             
Egy igen egyszerű és finom tészta!
Hozzávalók:  házilag készített gnocchi, 2 ek. olaj, 1 db vöröshagyma, 1 cikk fokhagyma, kis üveg
  házi kecsap, reszelt sajt. 
🍅
Elkészítése:  Az olajon megdinszteltem a felkockázott vöröshagymát és fokhagymát  majd ráöntöttem a ketchupot egész kevés vizet öntöttem rá és összefőztem. A tésztát szokásos módon kifőztem és összekevertem a szósszal.  A tésztára sajtot reszeltem. Nagyon finom volt!
Jó étvágyat kívánok !

4 megjegyzés:

Katalin írta...

De ügyes vagy, nagyon guszta! Én még soha nem kísérleteztem vele itthon :)

marisz57 írta...

Irigylem tőled ezt a lényeget kiemelő rövid, frappáns bejegyzési stílust, ahogy a receptjeidet prezentálod! Én biztos kisregényt írtam volna hozzá, pedig látjuk nálad, hogy egyszerűen készíthetünk nagyszerű dolgokat, és röviden is el lehet mondani! :)

HajniZoli írta...

Nagyszerű így ahogy van!

Éva írta...

Katalin köszi!
marisz57 köszönöm de ez valóban egyszerű!
HajniZoli köszi!