2013. november 12., kedd

Meggykrémes torta születésnapomra !

Hogy hanyadik ?  Azzal nem foglalkozom, csak az egészségem  és hangulatom  legyen jó még egy ideig!
                                                                             
Hozzávalók:tésztája 2 tojásos piskóta  /18 cm formában/  krém:   meggbefőtt, 1 cs. vaníliapuding, 15 dkg. margarin, 10 dkg. porcukor. Díszitésnek:marcipán kókuszreszelék.
Elkészítése:  A tésztáját megsütöttem formában hagytam kihűlni, majd félbe vágtam.  3 dl meggylében elkészítettem a pudingot már mikor kezdett sűrűsödni akkor tettem bele  egészben  kb. 10 dkg. meggyet levettem a tűzhelyről és hagytam kihűlni. A porcukrot a margarinnal kikevertem majd a kihűlt pudinggal összekevertem. Ezzel a krémmel töltöttem meg majd kivűlről is kentem be a tortát és díszitettem a meglévő marcipán díszekkel  és kevés kókusz és meggyszemekkel. Imádom a meggy ízét ezért is kedveztem most magamnak!
                                                                          ****
A hétvégén köszöntött a család ezt a szép kis tortát kaptam !
                                                                               

21 megjegyzés:

Vera írta...

Kedves Éva!Születés napod alkalmából sok szeretettel gratulálok, jó egészséget, kedvet és a lehető legjobbakat kívánok!

María írta...

Nagyon boldog születésnapot kívánok!! Isten éltessen sokáig jó erőben és egészségben!!

Nagymamis írta...

Éva....szívből gratulálok! És valóban nem számít, hogy mennyi....minden nap ajándék, s örüljünk hogy megélhetjük!. Bizonyára szép és meghitt családi ünnepetek volt....s ez mindennél többet jelent!

Csigabige írta...

Nagyon boldog születésnapot kívánok! Csodaszép tortát készítettél magadnak és kaptál a családtól! :)

Hankka írta...

Nagyon boldog szülinapot kívánok, Isten éltessen erőben, egészségben sokáig! :)

Timi írta...

Nagyon boldog születésnapot kívánok!!!
Köszönöm a sok finom receptet, amit megosztasz velünk!!!

Dominika írta...

Boldog születésnapot, Éva! Csodás lett a tortád, nagyon ügyes kezed van!

Lilla Seffer írta...

Nagyon boldog születésnapot kívánok Neked!

Krisztina Szalczer írta...

Kedves Éva! Nagyon sok boldog születésnapot kívánok,erőt egészséget még sok-sok évig és hasonló gyönyörűséges tortacsodákat!:-)

Sviro (Ildi) írta...

Isten éltessen sokáig!

Nea írta...

Isten éltessen erőben, egészségben még nagyon sokáig kis családod körében! A torták finomsága felől pedig nincs kétségem.

Horváth Emerencia írta...

Kedves Éva Isten éltessen sokáig!Boldog születésnapot kívánunk!

Rébék-Nagy Jutka írta...

Nagyon sok egészséges, jó hangulatú születésnapot kívánok!!!

Okki írta...

Kedves Éva, nagyon boldog születésnapot! Egészséget és sok boldogságot kívánok Neked. :)
Finom tortát készítettél magadnak, a család pedig szép tortával lepett meg.

Éva írta...

Kedvesek vagytok, nagyon szépen köszönöm a jókívánságokat!

marisz57 írta...

Mindkét torta nagyon szép, és biztos finomak voltak!
Kissé megkésve kívánok nagyon sok boldog születésnapot jó egészségben, szeretteid körében!

HajniZoli írta...

Boldog születésnapot kívánok Éva! A jó Isten éltessen sokáig!

Kati írta...

Ha egy kicsit megkésve is, de annál nagyobb szeretettel kívánok Boldog Szülinapot:) Nagyon szép mindkét torta:)

Lívia írta...

Egészségben, szeretetben eltöltött sok-sok boldog születésnapot kívánok a kedves családod körében.

Márti írta...

Nagyon sok szeretettel,kívánok,jó egészséget, sok boldog,örömteli,születésnapot!

Éva írta...

HajniZoli, Kati, Lívia, Márti: nagyon szépen köszönöm!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...