2014. május 2., péntek

Ischli fánk

Általában Horváth Ilona szakácskönyvét lapoztam és lapozom, de szeretem F. Nagy Angéla szakácskönyvét is ebben találtam  ezt a süteményt. Mindkettőből sokat kipróbáltam de úgy látszik efölött elsiklottam, kár!
                                                                          
Hozzávalók:
  • 15 dkg. liszt
  • 15 dkg. margarin
  •  8 dkg cukor
  •  8 dkg. darált dió
  • 1/2 citrom reszelt héja, csipet só
  • málnalekvár
  • csokoládé
Elkészítése: A tésztához valókat jól összegyúrtam és vékonyra kinyújtottam. Kiszaggattam pogácsa szaggatóval és tepsibe pakoltam előmelegített sütőben 200 fokon 15' alatt megsült. Mikor teljesen kihűlt a tészta málnalekvárral összeragasztottam kettesével.Gőz fölött  1-2 evőkanál olajjal megolvasztott csokoládéval vontam be .Tejcsokoládéval mert unokám azt szereti a többi étcsokoládéval  lett így-úgy bevonva. (Villára teszem a süteményt és /amiben felolvasztottam a csokoládét/ fölé tartva csurgatom a  süteményre.)

5 megjegyzés:

teller-cake írta...

Nagyon szeretem én is! Szépek lettek a sütik. :))

Gabriella írta...

Imádom! De mintha úgy emlékeztem volna, hogy láttam már ilyet a blogodon régebben... ezek szerint rosszul emlékszem. :)

Csigabige írta...

Nagyon jól néznek ki! Tetszetős recept! :)

Csigabige írta...

Nagyon jól néznek ki! Tetszetős recept! :)

Okki írta...

Rég nem volt időm nézelődni másoknál, látom sok finomságról lemaradtam. Kóstoltam már, de még soha nem sütöttem. Most nagyon megkívántam, jól néznek ki. :)