2014. május 3., szombat

Túróval töltött rúd leveles tésztával

                                                                                
Hozzávalók:
  • bolti vajas tészta/ 1 lap volt megmaradva azt használtam fel/, 1 db tojás tészta kenéséhez.
  • töltelékhez: 1 cs túró, 2 ek cukor, reszelt citromhéj, 1 db tojás, 1 ek mazsola, 1 tk. vaníliacukor,1 tk dara. 5 dkg tejcsokoládé olvasztva és kevés kókuszreszelék. 
🌸
Elkészítése hasonló  a szilvalekvárral készítetthez!
    Ui: Természetesen ebből a töltelék mennyiségből maradt így kipróbáltam egy régi szakácskönyvben talált vajas tészta receptjét. Majd hozom azt is!
    Ezt a süteményt már szilvalekvárral töltve is elkészítettem ami szintén nagyon finom!
    Jó étvágyat!

    6 megjegyzés:

    Gerdi írta...

    Jobb szeretem a házilag készített dolgokat, de a leveles tészta kivétel. Abból mindig van itthon, s gyorsan valami finom készül belőle. Nagyon tetszik ez a túrós rúd, kihagyhatatlan!

    Márti írta...

    Gyors és különleges, nekem is nagyon tetszik!

    trollanyu írta...

    Nagyon jól néz ki, van is most túróm, egyik napra megsütöm a gyerekeknek:)

    Csigabige írta...

    Nagyon szeretem a túrós süteményeket (is), úgyhogy kipróbálós nálam! Nagyon guszta lett!

    Éva írta...

    Gerdi valahogy én is így érzek, mindíg jó ha van itthon. Örülök hogy tetszik!
    Márti köszi!
    trollanyu örülök hogy tetszik, egészségetekre!
    Csigabige örülök hogy szereted és tetszik. Egészségetekre!

    Okki írta...

    Milyen jó is tud lenni a leveles tészta, pikk-pakk készíthető belőle valami finomság, mint ez a rúd is. :)