2014. július 24., csütörtök

Nagyi linzere

                                                                            
 
Hozzávalók: 19 dkg liszt, 12,5 dkg margarin, 6 dkg. porcukor, 1/2 cs. vaníliacukor, 2 tojás sárgája, reszelt citromhéj.
Elkészítése:  A tészta hozzávalóit jól összegyúrtam  és fél órára hűtőbe tettem.  Ezután vékonyra kinyújtottam és a szaggatóval egy teljes karikát és egy középen lyukas formát szaggattam belőle. A lyukas formák felét tojással megkentem  darabolt dió és kristálycukor keverékébe  mártottam úgy tettem tepsibe.   Előmelegített sütőben 200 fokon 10' sütöttem. Mikor kihűltek megkentem lekvárral a  kerek formákat majd rápakoltam lyukas diós  és az előzőleg porcukorral megszórtakat. Nagyon finom!
Jó étvágyat!

2 megjegyzés:

Okki írta...

Látom elkezdtél recepteket feltenni a blogra, remélem ez annak a jele, hogy most már sokkal jobban vagy! Ennek örülök! :)
A linzer pedig az egyik kedvenc aprósütim, pár darabot most be is kapnék a tányérodról. :D

Névtelen írta...

Köszönöm, Éva a receptet, repül is az Éva sütemény c. mappába. Ami nagyi szóval kezdődik az csakis jó lehet, és szép is- mert az süt a képről;-)