2014. szeptember 7., vasárnap

Zelleres paradicsommártás

                                                                               

Hozzávalók és elkészítése:  1 ek lisztet kevés vajon megforrósítottam majd felengedtem kétszeres mennyiségű vízzel hígított paradicsompürével. Ízesítettem sóval kevés cukorral és jól összeforraltam.(Nagyon szeretem a csípős ízeket ezért kevés csípős paprikát is tettem bele.) Kisebb darab megtisztított megmosott zellergumót  nyersen lereszeltem a tormareszelőn és a paradicsommártásba kevertem de ezzel már nem forraltam.Az előző nap készített 3 megmaradt sajtos krokett mellé nagyon finom volt!
Jó étvágyat !

3 megjegyzés:

Hankka írta...

A zeller és a paradicsom nagyon jól harmonizál egymással, finom lehetett a mártásod! :)

G.Marta írta...

A zellerrel is finom, de én majorannával szeretem nagyon. Igaz, én a majorannát minden másban is szeretem. A kedvenc fűszerem.

Éva írta...

Hankka köszi!
G.Marta majorannát én is nagyon szeretem, de még paradicsommal nem kóstoltam!