2014. november 22., szombat

Rántott gomba franciasalátával

                                                                                 
Hozzávalók: gomba, tojás, liszt, só, prézli, franciasaláta alap/fagyasztott /, majonéz, mustár, tejföl, uborka, alma. pici só, őrölt bors.
🍄
Elkészítése:  Megtisztítottam és többször átmostam a gombát. Forrásban lévő vízbe 1 tk. ecetet tettem  és ebbe tettem bele pár percre a gombát. Leszűrtem és kihűtöttem majd lisztbe-felvert tojásba és prézlibe forgatás után forró olajba pakoltam kicsit a hőfokot levettem és lassú tűzön  sütöttem meg.  A franciasaláta alapot enyhén sós vízben roppanósra főztem majd azt is kihűtöttem. 1 db csemege uborkát felkockáztam és egy kisebb almát megpucoltam amit szintén felkockáztam  mindkettőt hozzákevertem a kihűlt franciasalátához. Majonézt kevés mustárral és őrölt borssal kevertem ki majd 2-3 evőkanál tejföllel  simára kevertem és ebbe öntöttem bele a  franciasalátát és kevertem össze. Lehűtve nagyon finom volt a rántott gombához!😋
Jó étvágyat kívánok !

Nincsenek megjegyzések: