2014. november 11., kedd

Tészta házi paradicsomos tésztaszósszal

 Takarékos konyhámban már a" nyár ízeit üvegbe zárt"  finomságait bontogatom!
                                                                       
          
Hozzávalók:  25 dkg. tészta, kis fej vöröshagyma, 1 cikk fokhagyma, kevés olaj, kis üveg házi paradicsomos tésztaszósz. Reszelt sajt.
Elkészítése: Vöröshagymát apróra felkockáztam fokhagymát lereszeltem. Kevés olajat melegítettem amibe tetem a kétféle hagymát kicsit dinszteltem majd hozzáöntöttem a paradicsomos tésztaszószt. Kicsit összefőztem majd a tésztát szokásos módon kifőztem és a szószra szedtem  majd  összekevertem. Tányérba szedve reszelt sajtot szórtam a tetejére! Nagyon finom volt.
Ui: Ebben az évben készítettem először ezt a szószt, de jövőre ha....    akkor  biztos ismétlés következik !
Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések: