2015. január 10., szombat

Habos túrós

                                                                             

Hozzávalók és elkészítése: Összekevertem  25 dkg. tehéntúrót 4 tojássárgájával, 5 evőkanál búzadarával, 2 dl tejföllel, 1 csomag vaníliás cukorral, 1 cs. sütőporral, 1 citrom reszelt héjéval. 1-2 órát állni hagytam, majd 2 tojás keményre vert habjával lazítottam. A tésztát kisebb kivajazott tepsibe öntöttem elsimítottam  és előmelegített sütőben félig megsütöttem. Két tojás kemény habjába 2 evőkanál savanykás lekvárt ( legjobb a baracklekvár) kevertem,( ízlés szerint  lehet cukrozni )és a félig kisült tésztára kentem , majd kis lángon tovább sütöttem , amíg a hab  kicsit megszilárdult.
Először 200 fokon sütöttem  15' majd  180 fokon még 10'.
Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések: