2015. július 9., csütörtök

Kekszes-cappuccinos kocka/ sütés nélkül

Ez a fajta édesség  már szerepel blogomban, most csupán fél adagból készült és más külsővel !
                                                                             
Hozzávalók:
1 dl tej
12,5 dkg margarin
7,5 dkg cukor
2 evőkanál cappuccinopor/ami házilag készült/
1 teáskanál  rumaroma
25 dkg darált háztartási keksz
tetejére 5 dkg csokoládé +cukordísz
*
Elkészítése:Edénybe öntöttem a keksz kivételével az összes hozzávalót és feltettem a tűzhelyre. Mikor már teljesen felolvadt a margarin tűzhelyről levettem és hozzákevertem a darált háztartási kekszet. Egy mélyebb tálcába sütőpapírt tettem és ebbe pakoltam bele a kekszes keveréket. Mikor teljesen kihűlt akkor vontam be  a gőz fölött megolvasztott csokoládéval és szórtam meg cukordísszel. Hűtőbe  tettem dermedni majd  ezután szeleteltem fel. Bármilyen formára is vágom nagyon finom!
Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések: