2016. január 23., szombat

Kétszínű rolád

                                                                               
Hozzávalók:
25 dkg finomliszt
14 dkg margarin
1 db tojás
10 dkg cukor
fél citrom reszelt héja
8 dkg darált dió
2 evőkanál kakaópor
*
Elkészítése: Lisztet a margarinnal összemorzsoltam majd hozzátettem a cukrot tojást és a reszelt citrom héjat és jól összegyúrtam a tésztát. Ezután kettévettem az egyik felébe tettem a darált diót  a másikba  a kakaóport amit előzőleg  egy evőkanál vízzel kevertem össze. Mindkét tésztadarabot jól összegyúrtam. Egyenként vékonyra kinyújtottam a tésztát először a kakaósat majd a világos tésztát amit rápakoltam .A  nyújtófát átgörgettem az egymásrapakolt tésztán majd  szorosan feltekertem. Ceruza vastagságúra feldaraboltam  és margarinnal kikent tepsibe pakoltam. Előmelegített sütőben 200 fokon 15' alatt megsült!
Nagyon finom omlós keksz !

Nincsenek megjegyzések: