2016. január 27., szerda

Paradicsomos zellerleves

Régebbi szakácskönyvemben talált recept alapján  készítettem ezt az egyszerű és  finom  levest!
                                                                           

Hozzávalók
  • kis fej vöröshagyma
  • kisebb paradicsompüré
  • zellergumó/kicsi vagy nagy fele
  • fűszerek:só, őrölt bors, pirospaprika
  • 2 evőkanál olaj
  • maréknyi cérnametélt
Elkészítése: Apróra vágtam a vöröshagymát, megtisztítottam a zellergumót majd apróra felszeleteltem. Olajat megforrósítottam erre szórtam rá a hagymát kicsit dinszteltem majd megszórtam borssal, paprikával és hozzátettem a zellert valamint a paradicsompürét. Felöntöttem 1 liter vízzel  sót tettem bele és addig főztem még a zeller puha lett. Ekkor kiszedtem és leturmixoltam /ez el is hagyható/ majd visszatettem a levesbe és mikor újra forrt akkor szórtam bele a maréknyi cérnametéltet és készre főztem. Nagyon finom !
Jó étvágyat kívánok !

Nincsenek megjegyzések: