2016. május 7., szombat

Gyorsan elkészíthető krémes

Ez egy valóban gyorsan elkészíthető és igen finom krémes! Bolti fagyasztott leveles tésztát gyakran használok mert praktikusnak tartom bármilyen ízesítéssel/lekvár, túró, mák, sajt.../ elkészíthető és finom! Mondhatom hogy "kenyerem javát már megettem " de  bolti "Házi krémes"- krémport viszont még eddig nem vettem. Készítettem én már krémest különböző módon mind finom volt, de  szerintem ez  az  egyszerű  elkészítése miatt talán a legjobb!
                                                                         
Hozzávalók: 25 dkg bolti leveles tészta, 1/2 cs. házi krémes/ krémpor, 4 dl tej.
                                                                            
Elkészítése: Leveles tésztát két lapba kinyújtottam  megszurkáltam  villával és sütőpapírra téve  aranybarnára sütöttem. Mikor már kihűlt akkor az egyik lapot felkockáztam. Tálcára pakoltam a sima lapot amire rákanalaztam az előzőleg (edénybe öntött krémpor és tej keverékét amit kemény habbá felvertem). Kb. 1/2 dl tejszínt felvertem ezt a krémre simítottam majd a felkockázott lapokat a tetejére pakoltam. Hűtőbe pihentettem ezután vágtam fel /8 db lett/ és kóstoltuk meg ! Nagyon finom !
Ui:Próbáltam kiszámolni hogy mennyivel olcsóbb  így elkészítve? Sokkal!!
Megkínálhatlak?


Nincsenek megjegyzések: