2016. június 23., csütörtök

Szalonnás, zöldborsós tészta sajtszószban

Azt már többször említettem hogy férjuram inkább a "hagyományos"ételeket kedveli. Mai napra volt még krumplifőzelék /előző napról / akkor ez jó lesz "hagyományosnak" -gondoltam  és  magamnak egy gyors és finom tésztát csináltam!
                                                                               
Hozzávalók: Kb.8 dkg szalonna, 1 fej vöröshagyma, 1 gerezd fokhagyma, 15 dkg zöldborsó,1 evőkanál olaj, 8 dkg natúr tejszínes krémsajt, 20 dkg tészta, petrezselyem.
Elkészítése:Apróra felkockázott szalonna alá tettem az olajat és megdinszteltem a felaprított vöröshagymával együtt  ráreszeltem a fokhagymát borsót és kevés vizet ráöntve puhára főztem a borsót. Ezután tettem hozzá a sajtot borsoztam kevés sót szórtam rá és az apróra vágott petrezselyemmel ízesítettem. A tésztát a szokásos módon kifőztem majd a sajtos szószhoz tettem összeforgattam és már tehettem is a tányéromba. Nagyon finom!
Jó étvágyat !

2 megjegyzés:

Katalin írta...

na ezt ki is próbálom, nagyon tetszik, köszi,

sucika írta...

Én is látok benne fantáziát, úgyhogy jöhet! :)))