2016. október 21., péntek

Csokikrémes torta ismét...

mert ez a kedvenc! Vőm szülinapjára készült a mai napra    !
                                                                                
Hozzávalók: 3 tojásos piskóta/18 cm formában sütve/, csokikrém: 3 dl tej, 1 cs csokoládé puding, 20 dkg margarin 15 dkg porcukor + 4 dkg étcsokoládé, tetejére 6 dkg étcsokoládé.
Elkészítése: Piskótát megsütöttem mikor már kihűlt kettévágtam és megtöltöttem a csokikrémmel majd külsőleg is bevontam vele hűtőbe tettem.(Csokikrém elkészítése: tejet a pudinggal felfőztem még meleg volt mikor a darabolt csokoládét beletettem addig kevertem még elolvadt a csoki majd hagytam teljesen kihűlni. Kikevertem a porcukrot a margarinnal majd a kihűlt pudinggal összekevertem.) Ezután gőz fölött megolvasztott csokoládéval vontam be és kókuszgolyóval  díszítettem. ( Torta az ünnepeltnek átadta!)
Isten éltessen nagyon sokáig!
                                                                              *
Ma van kisebbik lányom névnapja
                                                                               

Boldog névnapot kívánunk !
-Családi köszöntés  "csipet csapattal" a jövő hét végén!

4 megjegyzés:

Horváth Emerencia írta...

Isten éltesse sokáig!

Anikó írta...

Isten éltessen minden ünnepeltet! :)

Nea írta...

Finom lehet ez a torta, kókusz-csoki párosítás nagyon jó kombináció. Isten éltesse az ünnepelteket!

Éva írta...

Horváth Emerencia köszönjük!
Anikó köszi szépen!
Nea nagyon finom köszi szépen!