2016. november 18., péntek

Fahéjas, citrusos, lekváros sütinyalóka

Mikor megláttam ezt a receptet egyből unokáim jutottak eszembe! Fél adagból készítettem amiből 14 db lett.
                                                                                   
Hozzávalók:/fél adaghoz/ 10 dkg babapiskóta, 4 dkg margarin, reszelt citromhéj és narancshéj, fél mokkáskanál őrölt fahéj, 3 evőkanál baracklekvár, 10 dkg fehér csokoládé, színes cukor.
Elkészítése: Ledaráltam a babapiskótát hozzátettem  az olvasztott margarint, reszelt citrom és narancshéjat,fahéjat és a lekvárt. Összegyúrtam  majd apró gombócokat formáltam belőle  amibe szívószálat szúrtam /szívószálakat elvágtam mert elég hosszú lett volna/ és hűtőbe pakoltam 2 órára.  Gőz fölött megolvasztottam a csokoládét kevés olajjal majd a hűtőből kivett gombócokat megforgattam a csokimázba  és a cukorral szórtam be. Ezután ismét hűtőbe pakoltam a csoki dermedéséig! Akár gasztroajándék  is lehet belőle !  Kíváncsi vagyok a gyerkőcök hogy fogadják?:-))
Unokáimnak !

2 megjegyzés:

Katalin írta...

Biztos örülnek majd neki az unokák :-)

Éva írta...

Katalin sajnálatomra csak egy kis unoka tudta megkóstolni. Mélyhűtőbe tettem talán kibírja addig mire jönnek majd!