2017. augusztus 15., kedd

4 éves Ábel unokám tortája

 Ma van unokám szülinapja  hétvégén köszöntöttük! 
                                                                         

Hozzávalók:  /18 cm tortaforma/ 3 tojásos piskóta , csokikrém: 1 cs csokipuding, 3 dl tej, 15 dkg margarin, 15 dkg porcukor, 3 dkg tejcsokoládé,   díszítésnek:fehér csokoládés kókuszgömbök, egyéb édesség,(házi marcipánból készítettem egy kis kutyát:)
Elkészítése:  Előző napokban készítettem el ezt a torta díszítésre is alkalmas  fehér csokoládés kókuszgömböket ami igen egyszerű, finom és mutatós: gőz fölött megolvasztottam 8 dkg  fehér csokoládét 4 dkg margarinnal hagytam kicsit hűlni és belekevertem 8 dkg kókuszreszeléket. Kézzel összegyúrtam a masszát majd apró gömböket formáltam belőle amit kókuszreszelékben megforgattam és tálcára téve hűtőbe pakoltam. Piskótát elkészítettem mikor kihűlt felvágtam. Krémhez a tejet a pudinggal felfőztem még meleg volt mikor a csokit beletördeltem és addig kevertem még  teljesen elolvadt  hagytam hűlni. Margarint a porcukorral kikevertem végül a kihűlt pudinggal összekevertem. Ezzel a krémmel  töltöttem és kentem meg a tortát amit hűtőbe tettem kis időre majd  ezután tettem rá a díszítő kellékeket !
Boldog, boldog , boldog születésnapot. Kívánjuk hogy legyen még  sok ilyen szép napod !

5 megjegyzés:

Katalin írta...

Boldog szülinapot a nagylegénynek :-)

Fáni írta...

Nagyon sok boldogságot az ünnepeltnek :)

sucika írta...

Isten éltesse a kisunokád! :))

teller-cake írta...

Isten éltesse a kis ünnepeltet és az aranykezű nagymamáját!

Éva írta...

Kedvesek vagytok Mindenkinek nagyon szépen köszönöm!