2017. szeptember 25., hétfő

Batyus fóliás hús

Hogy ez a kedvenc  miért is maradt eddig háttérben nem is tudom!Talán erre csak az a magyarázat hogy családunk gyarapodásával már a "batyuk" nem férnének el a tepsin?:-))
                                                                       
Sütés előtt, sütés után és a tányéron!


 
Hozzávalók:Sertéshús/comb vagy lapocka esetleg karaj/ annyi szelet ahányan vagyunk, zöldségek: hagyma, paprika, paradicsom, füstölt szalonna , krumpli, fűszerek: só, őrölt bors                                                                           
Elkészítése: Hús szeleteket klopfolom  sóval és borssal szórom be, zöldségeket tisztítás után szeletelem hagymát karikára paprikát és paradicsomot is lehetőség szerint karikára. Szalonnát csíkokra vágtam beirdaltam krumplit pucolás után karikára felvágtam. Nagyobb darab fóliába először a szalonnából tettem 1-2 csíkot erre tettem a hús szeletet rápakoltam hagymából arra paprikát és paradicsomot  erre tettem a  krumpliból pár karikát és a tetejére ismét szalonnát.(Mikor a zöldségeket és a krumplit pakoltam kicsi sót szórtam rá.) A fólia csücskeit  összefogtam kicsit megtekertem és tepsire raktam . Előmelegített sütőben 200 C fokon 40 ' sütöttem majd óvatosan szétnyitottam a fóliát és hagytam még 10' pirulni. Mikor sütőből kivettem fóliából  a tányérra borítottam.
Jó étvágyat !

8 megjegyzés:

Tiffanylda írta...

Ennél praktikusabb nincs a világon! A Dunán is szoktunk ilyet enni, mindenki csomagol magának ízlés szerint és bedobjuk a parázsba.:) Nagy gáztepsiben sok elfér, Évi!

Éva írta...

Tiffanylda ezt a parázson sütést már hallottam! Családunk egyik része csak csirkét eszik talán a menük kiválasztásánál eddig ez is szerepet játszott, de most mikor kettőnknek ismét pakolásztam fóliába arra gondoltam hogy legközelebb "csipet csapatnak" külön fóliába csirkét teszek majd!

Vicuska írta...

Ez nálunk is nagy kedvenc. Szoktam én is meglepetés csomagokat készíteni, más fűszerezéssel, krumplival, rizzsel, az alap a füstölt szalonna, valamilyen húsfajta, hagyma nagy mennyiségben és a paprika, paradicsom. Hú, de megkívántam!

Éva írta...

Vicuska örülök hogy ismered, én eddig csak krumplival csináltam de biztos finom rizzsel is.

Aloha írta...

Köszi, ezt a nagyon jó receptet! El is terveztem, hogy a héten elkészítem csirkehúsból. ☺
További szép estét és jó hetet kívánok neked! ☺

Katalin írta...

De ötletes, finom lehet, ahogy az ízek összeérnek benne :-) És ahogy olvasom, sok munka nincs is vele. Ki kéne próbálni :-)

Anikó írta...

Ez milyen finom lehet drága Éva!

Éva írta...

Aloha váljon egészségetekre! Köszi viszont kívánom!
Katalin csak ajánlani tudom mert nagyon finom és valóban hamar összepakolható:) Egészségetekre!
Anikó köszi!