2018. november 24., szombat

Gesztenyetorta/sütés nélkül/ ünnepeltünknek

Ma van férjuram szülinapja  ezzel a tortával köszöntöttem!
Hozzávalók: /18 cm átm.formába töltve/ alap: 20 dkg darált háztartási keksz, 2 evőkanál porcukor, 1 tk. vaníliacukor, 1 tk. kakaópor, kevés rumaroma, 5 dkg margarin, és kb. 1 dl lefőzött kávé, krém: 20 dkg  gesztenyemassza, kevés rumaroma, 1 dl tejszín felverve habnak, tetejére: 1,5 dl tejszín felverve habnak és kevés csokoládé forgács.
Elkészítése: Az alap hozzávalóit összegyúrtam , formának a peremét tányérra tettem ebbe nyomkodtam bele  a masszát és hűtőbe tettem. Gesztenyemasszát villával összetörtem ízesítettem kevés rumaromával  és a felvert tejszínhabbal összekevertem amit a kekszes alapra tettem és ismét hűtőbe. Ezután felvertem a tetejére szánt tejszínt aminek egy részét a gesztenyés masszára halmoztam és a megmaradtból kis halmokat pakoltam a tetejére kevés csoki forgácsot szórtam rá.
🌺   💟 🌺

7 megjegyzés:

Katalin írta...

Isten éltesse a férjuradat, nagyon finomat készítettél neki :-)

María írta...

Isten éltesse Férjedet! Finom tortát kapott!

Unknown írta...

Isten éltesse a férjedet erőben, egészségben még sokáig! 🎂
A torta nagyon jól néz ki. Pont valami gesztenyésre vágytam. Meg is csinálom.

Tiffanylda írta...

Isten éltesse, kedves Párodat Éva! Gyönyörű és finom tortát készítettél neki! A gesztenyemassza nem volt ízesített, csak sima, natúr? Ki fogom próbálni, köszi!:) Kellemes ünneplést!:)

Éva írta...

Katalin, Maria nagyon szépen köszönöm a nevében is!
Kicsi Bogyi köszönöm szépen , örülök hogy tetszik váljon egészségedre!
Tiffanylda köszönöm szépen. Natúr volt csak rumaromával és a tejszínnel ízesítettem, váljon egészségetekre!Köszi:)

Lívia írta...

Boldog szülinapot és jó egészséget kívánok a férjednek. Finom tortát készítettél neki, ami nagyon jól néz ki.

Éva írta...

Lívia nagyon szépen köszönjük!