2018. november 22., csütörtök

Mézes figurák

Receptes újságból ismét próbasütést követtem el  amit  ajánlok figyelmetekbe😊
Hozzávalók: 20 dkg liszt, 5 dkg porcukor, 1 tk. sütőpor, 1 tk. mézeskalácsfűszer, 1 tk. kakaópor, 1 db tojás, 10 dkg méz, 8 dkg margarin.
🎄
Elkészítése: Hozzávalókat tálba  kimértem majd összegyúrtam és fóliába téve hűtőbe tettem 30'-re. Enyhén lisztes deszkán kinyújtottam 3-4 mm vastagra majd kiszúrókkal  kiszaggattam és sütőpapírral bélelt tepsibe tettem amit előmelegített sütőben 180 C fokon 15' sütöttem. Mikor kihűltek akkor dekoráltam. Ebből a mennyiségből kb. 50 db lett 😋
 Jó étvágyat!

5 megjegyzés:

Katalin írta...

Szépek lettek, ügyesen kidekoráltad őket :-)

Ani írta...

Nagyon szépek lettek! Vajon megmarad-e karácsonyig?

Éva írta...

Katalin köszi.
Ani köszi, mivel ezt próbasütésnek szántam pár darabot meghagytam a többit mélyhűtőbe teszem.

teller-cake írta...

Nagyon szép a szín és a forma is, szuper!

Éva írta...

teller-cake köszi!