2019. január 23., szerda

Csirkemell sajtos panírban

Nem túl gyakran de családi ünnepekre csirkemellből készült étel is kerül asztalunkra, örülök hogy elkészítettem  ezt a változatot  mert ízlett mindenkinek😋
Hozzávalók: (Mennyiséget pontosan nem írok mindenki  tetszés szerintiből készítheti) Csirkemell, tojás, só, őrölt bors, liszt, reszelt sajt, zsemlemorzsa, olaj a sütéshez.

Elkészítése: Csirkemellet megmostam vizet papírtörlővel leitattam ezután felszeleteltem  őrölt bors és só keverékével beszórtam majd klopfoltam kicsit. Lisztbe felvert tojásba  végül  reszelt sajt és zsemlemorzsa keverékébe forgattam  majd forró olajban mindkét oldalát megsütöttem!
forrás: innen 
Jó étvágyat !


2 megjegyzés:

Timi írta...

Ilyet még nem próbáltam... pedig finom lehet! Köszönöm az ötletet!!! :o)

Éva írta...

Timi érdemes kipróbálni mert nagyon finom! Váljon egészségetekre!