2019. január 22., kedd

Sajtos kréker

Ez olyan kategóriába  tartozik mikor  kevés hozzávalóból finomat lehet készíteni:)

Hozzávalók fél adaghoz: 11 dkg finomliszt, 10 dkg reszelt trappista sajt, 10 dkg margarin, fél teáskanál só, 1 tojás sárgája.

Elkészítése: Lisztet a sóval összevegyítettem  a margarinnal összemorzsoltam végül a sajtot és a tojás sárgáját hozzátéve összegyúrtam a tésztát. Fóliába tettem és hűtőbe pihentettem fél órát. Enyhén lisztes gyúrótáblán 3-4 mm vastagra nyújtottam és  kisebb formával  kiszaggattam ill. derelyevágóval feldaraboltam  szívószállal lyukakat csináltam bele.
 Előmelegített sütőben 180 C fokon 15' sütöttem😋
forrás:innen
Jó étvágyat!

4 megjegyzés:

aranyos fodorka írta...

Egyszerűnek tűnik - kipróbálom !

Katalin írta...

Ezt én is ki fogom próbálni :-) :-)

aranyos fodorka írta...

Volt rá időm délután - tényleg jó lett ! :-)

Éva írta...

aranyos fodorka örülök hogy ilyen gyors voltál váljon egészségedre!
Katalin érdemes mert finom!