2020. február 26., szerda

Puha sajtos pogácsa

Már az elnevezés is  ígéretesnek tűnt  mikor láttam a fotóját és olvastam a receptjét meggyőződtem hogy ez csakis jó lehet😋

Hozzávalók: 225 g finomliszt, 1 tk. sütőpor, csipet só, 55 g margarin, 55 g reszelt sajt+szórásra, 150 ml tej, 1 tojás, 1 dl tejföl.(5 cm átm. szaggatóval készítve 20 db lett)
😊
Elkészítése:Liszthez tettem a margarint, sót és a sütőport összemorzsoltam ezután tettem hozzá a sajtot , tejfölt és a tejet/ nincs szükség az egész mennyiségre/ . Összegyúrtam sima tésztának  amit kinyújtottam és szaggattam.Tepsit vajjal kikentem liszttel megszórtam a tésztát belepakoltam tojással lekentem és tetejére reszelt sajtot szórtam Előmelegített sütőben 200 C fokon 20' sütöttem😋
Jó étvágyat!
forrás:innen

5 megjegyzés:

Kincse írta...

Pikk-pakk, és már kész is :)

Katalin írta...

Jól néznek ki, látszik rajtuk hogy puha, könnyűek! Fincsik lehettek, gondolom gyorsan fogynak is 😊

Éva írta...

Kincse az élesztőshöz képest valóban csak pikk-pakk és már készen is van:)
Katalin köszi, ilyenkor ha valamit elsőre készítek annyira kíváncsi vagyok hogy milyen? Mikor kisül mindketten még frissen eltelünk 1-2 darabbal a többit teszem a mélyhűtőbe.

Tiffanylda írta...

Guszta és gyorsnak tűnik, ami nálam fontos!;) Mentettem, köszi.

Éva írta...

Tiffanylda váljon egészségetekre!