2020. február 25., kedd

Egy igazi meglepetés !🎁

Még karácsony előtt egy olyan játékra kaptam meghívást amiben krumpli felhasználásával kellett ételt vagy süteményt  készíteni.Örömmel vettem részt a játékon  aminek elkészítésének eredményét itt és itt láthatjátok ! Később értesítettek a játék eredményéről aminek bár nyertese nem lettem, de mint utóbb kiderült  szerencsés játékosa voltam  hiszen a mai napon  csomagot kaptam aminek tartalma  egy igazi meglepetés  öröm volt  számomra 😊. Nagyon szépen köszönöm  a szép kötényt  és  a két csomag krumplit !


13 megjegyzés:

Katalin írta...

Gratulálok az ajándékodhoz, ha valaki, akkor Te megérdemled!

Vera írta...

Gratulálok!!!Valóban jó kis meglepetés!Sok finomságot a krumpliból!

Éva írta...

Katalin nagyon szépen köszönöm!
Vera köszi, szerintem legalább két hétre elég kettőnknek ez a mennyiség!

Kincse írta...

Gratulálok a meglepetéshez!
A második link működik, ott megnéztem a rántott krumplit, hát ez most nekem meglepetés, mert soha nem hallottm ilyenről :)

Tiffanylda írta...

Gratulálok, Éva! Tudod, hogy nem a győzelem a fontos!.. Egy kötény mindig jól jön, a krumplit használd új receptek kipróbálására!:) Igazán megérdemelted ezt a kis meglepit!:)

teller-cake írta...

Gratulálok Éva, a legmegfelelőbb háziasszony mellé állt a szerencse! :-) Használjátok, fogyasszátok egészséggel.

Éva írta...

Kincse köszi, az első linket is javítottam az egy krumplis fánk. Rántott krumplit egyszer érdemes elkészítened mert nagyon finom.
Tiffanylda köszönöm, szeretem a játékokat és egyáltalán nem gondoltam hogy így alakul és megajándékoznak őszintén mondom hogy nagyon -örültem a köténynek és a krumplinak is.Valóban a krumpli mindennapi ételünk egyik fontos kelléke legalábbis a mi konyhánkban/ezt nem reklámként mondtam de így igaz/. Ha krumpli van bármit főzhetek:)
teller-cake nagyon szépen köszönöm!

Kincse írta...

Éva, én is így vagyok a krumplival, nagyon szeretem mindenfélének elkészíteni.

Éva írta...

Kincse azt szoktam mondani ha van krumpli már nem halunk éhen:-)) Nagyon sokféle módon lehet elkészíteni és én ezt gyakran ki is használom.

Anikó írta...

Gratulálok Évi !!!

Éva írta...

Anikó köszönöm!

Lívia írta...

Évikém gratulálok a sikeredhez. Tudod nem mindig a győzelem a fontos, hanem a részvétel. Használd egészséggel a kötényt és főzzél finomságokat a krumpliból.

Éva írta...

Lívia nagyon szépen köszönöm!