2020. február 28., péntek

Kókuszos keksztekercs ismét /sütés nélkül

Receptes falinaptár egyik receptjét teszteltem kis változtatással😉

Hozzávalók: alap:25 dkg  darált háztartási keksz, 1,5 evőkanál kakaópor, 8 dkg porcukor, 2  dl kókusz tej, rumaroma, krém: 10 dkg vaj, 8 dkg porcukor, 5 dkg kókuszreszelék+ szórásra
🌷
Elkészítése: Első lépésként amit változtattam nekem kókusz tej nincs, ezért 2 dl tejet felforraltam kihűtöttem 1 tk kókuszaromával és 1 mk rumaromával ízesítettem és hagytam kihűlni.  Darált kekszhez tettem a porcukrot és a kakaóport összekevertem majd a kihűlt folyadékot adagolva hozzá összegyúrtam/ nincs szükség az összes tejre/. Átlátszó fóliát tettem egy  sima felületre és ezt az összegyúrt masszát  elnyújtottam rajta. Krémhez a vajat a porcukorral simára kevertem ezután összekevertem a kókuszreszelékkel is és rákentem a kekszes alapra. Felgöngyöltem kókuszreszelékkel megszórtam és hűtőbe tettem.
Jó étvágyat!

10 megjegyzés:

Gerdi írta...

Nagyon tetszetős kis csigák lettek! :-) Mi - de szerintem ki nem- nagyon szeretjük a hasonló finomságokat, mégis ritkán készülnek. de a közeljövőre betervezem, mert kedvet csináltál hozzá!

Timi írta...

Egyszerűnek tűnik és finom lehet!!! Így ki fogom próbálni! Köszönöm!

Katalin írta...

Télen-nyáron agyon jók ezek a sütés nélküli finomságok 😊

Éva írta...

Gerdi köszi, gondolom neked ettől kicsit nagyobb mennyiségből kell majd készítened váljon egészségetekre!
Timi könnyen elkészíthető és finom, váljon egészségetekre!
Katalin sokszor előnyben részesítem, köszi!

Kincse írta...

A fiúk itthon nagyon szeretik az ilyen sütit.

Tiffanylda írta...

Nálunk is nagy kedvenc az unokák körében. Épp most gondolkodtam, hogy mit süssek. Lehet, hogy nem sütök, hanem göngyölök? :) Egyszerűbb lenne, de a hűtést nem várják ki, az biztos!:)))

Éva írta...

Kincse tudják a fiúk hogy mi a jó!😊

Éva írta...

Tiffanylda szerintem ha van most otthon hozzávalód csináld meg, annyira sokat nem kell várni vele.Szerintem elég egy óra kb. mi is addig tudtunk várni mert éppen jött az egyik szomszédasszonyom neki vágtam fel, váljon egészségetekre!

Lívia írta...

Nagyon szeretem a kókuszos süteményeket és a sütés nélküliek is jöhetnek, a kedvenceim között vannak. Jól néznek ki a kis kókuszos tekercseid és mivel kókuszos nem is kérdés, hogy finom. Egyszer majd kipróbálom.

Éva írta...

Lívia köszi, legyen szerencséd és váljon egészségetekre!