2020. október 6., kedd

Kókuszos kiskiflik

Megtetszett a recept de mint általában most is első próbasütést fél adagból készítettem azt írom le😊

( diós kiflit  és vaníliás kiflit már sütöttem )


Hozzávalók: tészta:12,5 dkg margarin, 5 dkg porcukor, 1 felvert tojásnak a fele, 1 tk víz, 5 dkg kókuszreszelék, 1 mk. sütőpor,  20 dkg finomliszt, kisült tészták forgatásához  kb. 5 dkg porcukor.

🍂

Elkészítése: Tészta hozzávalóit összegyúrtam sima tésztának majd apró darabokat csíptem belőle és kifliket formáltam. Sütőpapírral bélelt tepsibe pakoltam  és előmelegített sütőben 180 C fokon 5-10' a sülési ideje. Még forró volt mikor porcukorban megforgattam😋

Jó étvágyat! 

forrás:innen

5 megjegyzés:

aranyos fodorka írta...

Én karácsonyra szoktam ilyent sütni...Hja, közeleg..... :-)

Éva írta...

aranyos fodorka általában én is akkor sütök de azok diósak és vaníliásak, kókuszost most sütöttem ilyen formában először és nagyon finom :)

Katalin írta...

Guszták, nagyon finomak lehetnek! Kókuszos sütik mindig jó választás. 😊 Valóban kicsit hasonlít a vaníliás kiflire 😀.

Ani írta...

Jól jön, ha egy kis nasira vágyunk. Érdekes ötlet a kókusz a süti tésztájában. Biztos finom volt.

Éva írta...

Katalin köszi, hasonló de mégsem az és annyira szapora hogy ebből a mennyiségből közel 50 db lett igaz kicsik de az nem zavar:)
Ani köszi, finom !