2016. augusztus 28., vasárnap

Diós kifli (linzer) -Blogkóstoló 30.fordulójára!

Örülök hogy már a 30.fordulót is megérte ez a játék ! A mostani forduló Ani kezében van, sorsolással teller-cake blog finomságai  jutottak nekem. Dúskálgattam a szebbnél szebb torták, sütemények között. Tortáit mindig csodálom  azok elkészítését most kihagyom:-))   Süteményei közül  többet is kijelöltem végül ezt választottam!
                                                                           
                                                                             
Hozzávalók:
35 dkg liszt
20 dkg vaj
15 dkg porcukor
10 dkg darált dió
1 tojás
1/2 citrom reszelt héja
kisült sütemény cukorba forgatásához:
porcukor-vaníliacukor
*
Elkészítése:Tészta hozzávalóit összegyúrtam és darabokra osztottam amiből  egyenként 7-8 mm.átmérőjű rudakat sodortam. Ezeket a rudakat vágtam kb. 6 cm. hosszú darabokra  amiket kis kiflinek formáztam. Sütőpapírral borított tepsibe raktam  és előmelegített sütőben 180 fokon 15' sütöttem. Még melegen megforgattam a porcukor és vaníliacukor keverékében. Nagyon finom !
Ui: Utólag vettem észre hogy nekem is  van hasonló a  receptem  csupán annak a neve vaníliás kifli,  amit egy idős nénitől kaptam kb.20 éve !  Ezt a receptet Zsuzsi  szeretett Nagymamájától örökölte. A receptek és az ízek is hasonlóak és nagyon finomak! 
Jó étvágyat!

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Diós❤️Én örülök, hogy torta helyett ezt választottad:-))) Régóta szeretnék ilyet sütni és mist már fogok is, hála a receptért és Neked, hogy elkíszítetted!
Gratulálok a süteményedhez, kellemes látvány:-)

aranyos fodorka írta...

Pontosan ez az! Vaníliás kifli, én is ezen a néven ismerem és karácsonykor mindig szoktam sütni. Tényleg finom.(Én citromot nem teszek bele.)

Éva írta...

Emőke örülök hogy tetszik. Előnye hogy könnyen elkészíthető és igen finom!
aranyos fodorka örülök hogy ismered, talán nekem is a másik receptemben nincs citrom . Nagyon finom a citrom ízzel is !

teller-cake írta...

De örülök, hogy ezt választottad! A mamám receptje közül az összes a kedvencem. Bocsánat, hogy ilyen későn reagálok, de nem igazán volt mostanában időm a blogra - sajnos. Köszönöm még egyszer! :-)