2021. április 18., vasárnap

Hideg kutya /sütés nélküli édesség

teller-cake   egyik kedvenc édességét    most én is  elkészítettem😊


Hozzávalók: 25 dkg margarin, 25 dkg porcukor, 4 evőkanál kakaópor, 1cs. csokoládés puding, 1 cs /100 g-os/ ostya, egy marék mazsola, 2 db tojás, 2 cs vaníliacukor, + kókuszreszelék.

🌷

Elkészítése: Hozzávalókat a kókuszreszelék és ostyalap kivételével egy olyan tálba tettem amit vízgőz fölé tettem és kavargatva összeforraltam. Levettem és az előzőleg összetördelt ostyát beletettem átforgattam jól a masszával. Alufóliával bélelt őzgerincformába öntöttem  és hagytam dermedni. Másnap a formából kiborítottam  késsel felszeleteltem  és kókuszreszelékbe forgattam. egy részét a másik részének csak a tetejét szórtam meg kókusszal😋

Jó nassolást kívánok!

6 megjegyzés:

Katalin írta...

Nagyon finom lehet, és gyorsan elkészíthető. Ki kéne próbálni 😊.

Tiffanylda írta...

Hirtelen úgy olvastam és fennakadt a szemem a kutyasütésen! :D Ilyet még nem próbáltam, de hasonló lehet a keksztekercsekhez, illetve az a "család", de lehet, hogy tévedek. Jól hangzik, biztos finom is.

Éva írta...

Katalin köszi valóban nagyon finom, csak addig kell várni vele még megdermed:)
Tiffanylda hasonló de mégis más, finom ezzel az ostyával elkészítve:)

teller-cake írta...

Örülök, hogy elkészítetted és annak még jobban, hogy ízlett! Pont most csináltam én is itthon. :-)

Éva írta...

teller-cake annyira ízlett hogy vissza kellett fogni magamat mert azért elég édes, férjuram apránként eltünteti majd:)

teller-cake írta...

Ennek tényleg örülök Éva! :-)