2022. április 4., hétfő

Húsvét ünnepi🐇 asztalunkra gondoltam ezeket a süteményeket elkészíteni...

.. . ami egyáltalán nem biztos hogy  ezek lesznek  mert még van idő átgondolni:)  Általában előre eltervezem aztán közben mindig jön valami más ötlet😊  Megosztom  veletek  hátha megtetszik valakinek és talán  megkönnyítem  a dolgát  hogy mit is süssön ?🐇

Foszlós kalács



Lajcsi szelet



Omlós sós sütemény


Kiegészíteném ajánlómat egy tojás nélkül készíthető házi fonott kaláccsal!




Kellemes készülődést az ünnepekre!

11 megjegyzés:

Gizi írta...

Nagyon jó kis válogatás, van édes és sós is, és persze a húsvétkor elmaradhatatlan kalács. Köszönöm az ötletet.

Éva írta...

Nagyon szépen köszönöm Gizi örülök hogy tetszik!

aranyos fodorka írta...

Én most csak a sós sütit fogom elkészíteni, (az édesekből kapok "kóstolót :-) )

Katalin írta...

Finomakat válogattál össze! Jó annak, aki nálatok vendégeskedhet 😊.

Éva írta...

aranyos fodorka akkor most könnyebb helyzetben vagy!
Katalin köszi, remélem a gyerekeink is így gondolják ! Vendég az elmúlt pár évben már húsvétkor nem jön megszűnt a régi hagyomány:)

Ani írta...

Szóval csak nekünk készítetted? Kösz, szép válogatás. Kaláccsal én is készülök s répatorta is kell majd biztosan.

Éva írta...

Ani az ajánlót most csakis nektek de végül lehet hogy mégis ez kerül a mi asztalunkra is:)

Gerdi írta...

Jó elképzelés! Én még Lajcsi szeletet nem sütöttem soha. Pedig közismert és kedvelt süti. Talán itt az ideje?
A tervezéssel én is hasonlóan állok, kitalálom, mit is sütök-főzök, aztán dől minden valami ok miatt. De azért van egy alap, amiből kiindulok.

Éva írta...

Gerdi nálam is hasonló megfontolás alapján alakulnak a sütés-főzéseim:)Lajcsi szelet nagyon finom egyszer szánjál rá időt nem azt mondom hogy most az ünnepekre mert én sem szeretek első sütést ünnepekre ütemezni inkább a jól megszokott kerül előtérbe.

teller-cake írta...

Nagyon finom felhozatal, ünnepivé tenne minden asztalt!

Éva írta...

Kedves teller-cake köszönöm !