2018. november 14., szerda

Omlós sós rágcsa

Hozzávalók:/fél adaghoz/ 30 dkg finomliszt, 1 csapott teáskanál só, 1 tk sütőpor, 15 dkg sertészsír, 1 db felvert tojásnak a fele  tésztába a másik felével kentem, 1 evőkanál tejföl, magok tetszés szerint.
😊
Elkészítése: A hozzávalókból tésztát gyúrtam mikor már jól összeállt a tészta kinyújtottam ujjnyi vastagra . Megkentem a maradék tojással  beszórtam szezámmag és köménymag keverékével majd késsel felszeleteltem. Sütőpapírral bélelt tepsibe raktam  és előmelegített sütőben 180 C fokon 25' sütöttem.😋 
- Miért ajánlom a próbasütést? Mert  olcsó, könnyen elkészíthető és nagyon-nagyon finom!!

forrás :innen 
Jó étvágyat!

2 megjegyzés:

horimarika írta...

De jól hangzik! Kevés receptben van zsír... pedig a nagymamim mindent azzal sütött. Szerintem én ezt nem fél adaggal fogom kipróbálni...

Éva írta...

horimarika örülök hogy tetszik,nagyon finom !Nekünk most fél adag is elég volt de ha a csipet-csapat jön haza akkor biztos egész adagból készítem majd:) Sok sikert váljon egészségetekre!