2022. május 30., hétfő

Pizzás, sajtos párnák / leveles tésztával

Sokféle töltelékkel készítettem már ezt a nagyon praktikus és finom mirelit leveles tésztát .   Azt  már nem is  vállalnám hogy   utólag részleteiben  ezeket felsoroljam  inkább csak a" leveles tésztával "készült  címkék kiemelését teszem ide!


Hozzávalók: 25 dkg leveles tészta,  2-3 evőkanál ketchup + házi pizza fűszerkeverék, reszelt sajt, tészta kenéséhez 1 db tojás.
🍅
Elkészítése: Szoba hőmérsékleten mikor kiengedett a tészta  nyújtottam  rajta majd feldaraboltam / kb. 14x8 cm-s darabokra/. A tészta  keskenyebb  felét megkentem a  pizzás keverékkel és reszelt sajtot tettem rá ezután a tészta felső részét késsel pár helyen bevágtam  , széleit körbekentem a felvert tojással és ráhajtottam az alsó részre villával körbenyomkodtam . Sütőpapírral bélelt tepsibe pakoltam  végül  felvert tojással lekentem kevés sajtot szórtam rá  és előmelegített sütőben 200 C fokon 20' sütöttem😋
Jó étvágyat kívánok !

5 megjegyzés:

aranyos fodorka írta...

Jó ötlet, váratlan vendég érkezése előtt is elkészíthető -ha van otthon leveles tésztád :-)

Katalin írta...

Finomak ezek a leves tésztából készülő sütik, és gyorsan megvannak! Édesen és sósan is elkészíthetők, így a legújabb sajtos párnáid is nagyon finomak lehettek!

Éva írta...

aranyos fodorka ezért is szeretem mert különböző töltelékkel finom gyorsan elkészíthető falatkákat lehet sütni belőle.
Katalin már annyiféle módon készítettem de nem tudom megunni, köszi finom volt ez is:)

teller-cake írta...

Mindig jó verziókat készítesz levelesből, ez is szuper lett!

Éva írta...

teller-cake örülök hogy így gondolod, köszi.