2022. november 25., péntek

Kókuszkocka muffin

A receptet itt találtam  ahol  24 db. minimuffin változatban szerepelt bár kérdeztem megjegyzésben hogy ez a mennyiség  12 db-os  nagyobb  formára elég lesz-e? Választ nem kaptam ezért tettem egy próbát mivel a kókuszos sütik család  nagy kedvencei közé tartoznak.


Hozzávalók és elkészítése 12 darabhoz:/annyi változtatással készült nálam hogy vaj helyett margarin, rum helyett aroma / 50 g margarint, 50 g mézzel összeolvasztottam. Kihabosítottam 100 g cukrot 2 db tojással és a már kihűlt  mézes margarinos keveréket hozzáöntöttem. 1/2 csomag sütőport 200 g liszttel elvegyítettem és  ezt is hozzákevertem 1 dl tejjel  együtt. Jól kikevertem simára a masszát és  a muffin formákba kanalaztam belőle   2 evőkanállal  jutott  a formákba. Előmelegített sütőben 180 C fokon 20' sütöttem  hagytam hűlni. Forrásig hevítettem 1/4 dl tejet, 50 g margarint ,50 g porcukrot , 17 g étcsokoládét és 10 g  cukrozatlan kakaóport.  A tűzről levettem és 1 teáskanál rumaromát tettem bele. A muffin tetejét  belemártottam a csokiba  ezután a kókuszreszelékbe.  Végül ismét csokiba és kókuszreszelékbe mártottam. Nagyon finom, örülök hogy teszteltem bár csak 12 db de sokkal könnyebben elkészül mint amit   eddig készítettem😋

Jó étvágyat kívánok !

2 megjegyzés:

Katalin írta...

De finomak lehetnek, és nagyon guszták is! Az ünnepi asztal is méltó helyük lenne 😊.

Éva írta...

Katalin köszi nagyon finom. Az ünnepekre gondolkodom hogy melyik változatot válasszam?