2024. augusztus 19., hétfő

Vegyes érzelmek kavarognak bennem ezen a napon

Augusztus 19. házassági évfordulónk napja amit 50 évig együtt ünnepeltük férjemmel ilyenkor  mindig  visszaidéztük  az elmúlt éveket  annak minden szép és akár gondterhelt időszakát is!  Sajnos   az elmúlt év elején   egyedül maradtam és  így már  második  alkalom  hogy ennek a napnak egészen megváltozott a jelentősége.  Az elmúlt  éveket visszaidézhetem    de  mindennek  egészen más most a  hatása.💞 

                                            52 éve   hogy  kimondtuk  azt " igen " !                                               

      


Nagyon hiányzol nyugodjál békében !

8 megjegyzés:

aranyos fodorka írta...

Veled van ő most is Éva - csak nem "látható formában" - és az emlékek így is maradandóan szépek.....

Éva írta...

Abban biztos vagyok hogy velem van, köszönöm !

Zsuzsó írta...

Lelkedben tovább él, mert csak az hal meg, akit elfelejtenek!

Éva írta...

Nagyon szépen köszönöm.

Katalin írta...

Kedves Éva, veled érzek, de én csak azt tudom mondani, mint az előttem szólók, hogy lélekben veled van a férjed, és a többi eltávozott szeretted.... tudom ezt sokkal könnyebb másoknak mondani, mint átélni...

Éva írta...

Katalin köszönöm együttérzésedet, de ezt nehéz feldolgozni. Nem kis idő volt az amit együtt töltöttünk .

Gizi írta...

Nyugodjék békében a kedves férjed, lát Ő téged onnan fentről és az angyalok vigyáznak rá. 50 év után nehéz is lehet feldolgozni, már ha fel lehet egy szerető társ elvesztését.

Éva írta...

Kedves Gizi köszönöm.